Tips
Bilgi

İçindekiler Alanı Nasıl Kullanılıyor?

  • Konuyu başlatan Kaje
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 9
  • Görüntüleme 343
  • Okuma süresi: 0:05

Kaje

Sarıkanat
Balık Hobim Üyesi
Katılım
23 Ocak 2021
Konular
8
Mesajlar
106
Yanıtlar
1
Tepki puanı
120
Üyelik Yaşı
1 Ay 14 Gün
Puanları
43
Yaş
30
TRY
8.60₺
Adı
Erkan
Değerlendirme - 0%
0   0   0
Forum’da yazılan makaleler içinde “ içindekiler “ kısmı var. Bunu nasıl yapıyoruz reis acaba?
 
Yanıtlandı
Değerlendirme - 0%
0   0   0
Tabii ki içindekiler güncellendi ve toc'a gerek kalmadı, H etiketlerinin sayısına göre otomatik yerleştirme yapıyor :) emeğine sağlık abi oldukça başarılı bir eklenti.
Evet yeni güncelleme ile
Kod:
[toc][/toc]
kodunu kullanmanıza gerek kalmadı arkadaşlar. Tevfik kardeşiminde dediği gibi başlık sayısına göre kendi ekliyor. Yani en az az 3 adet h2 başlığı bulunan konulara otomatik olarak içindekiler seçeneği eklenmektedir.

hasaN

Balık Hobim Ekibi
Admin
Balık Hobim Mod
Balık Hobim Üyesi
Katılım
19 Ocak 2021
Konular
46
Mesajlar
168
Yanıtlar
3
Tepki puanı
192
Üyelik Yaşı
1 Ay 18 Gün
Puanları
33
Yaş
33
TRY
105.00₺
Adı
Hasan Akyüz
Değerlendirme - 0%
0   0   0
Forum’da yazılan makaleler içinde “ içindekiler “ kısmı var. Bunu nasıl yapıyoruz reis acaba?
Yazacağın yazı içerisinde istediğin bir alana şu kodları eklemen yeterli Erkan.

Kod:
[toc][/toc]

Örnek vermem gerekir ise x başlıklı bir konu açtın altına açıklama yazdın, yazının altına bir boşluk atıp yukarıda ki kodları ekliyorsun sonra bir satır alta geçip bir boşluk daha bırakıp devam ediyorsun. Yani içindekiler kısmının nerede görünmesini istiyorsan kodları oraya ekle. Bir kitabın içindekiler kısmı gibi düşünürsen ilk açıklama kısmından sonra kullanmak daha doğru olacak. Örnek makaleleri de inceleyebilirsin.
 

Kaje

Sarıkanat
Balık Hobim Üyesi
Katılım
23 Ocak 2021
Konular
8
Mesajlar
106
Yanıtlar
1
Tepki puanı
120
Üyelik Yaşı
1 Ay 14 Gün
Puanları
43
Yaş
30
TRY
8.60₺
Adı
Erkan
Değerlendirme - 0%
0   0   0
Teşekkürler reis muazzam bir özellik, Wikipedia gibi olmuş valla ellerine sağlık.
 

hasaN

Balık Hobim Ekibi
Admin
Balık Hobim Mod
Balık Hobim Üyesi
Katılım
19 Ocak 2021
Konular
46
Mesajlar
168
Yanıtlar
3
Tepki puanı
192
Üyelik Yaşı
1 Ay 18 Gün
Puanları
33
Yaş
33
TRY
105.00₺
Adı
Hasan Akyüz
Değerlendirme - 0%
0   0   0
Teşekkürler reis muazzam bir özellik, Wikipedia gibi olmuş valla ellerine sağlık.
Eyw sağolasın kardeşim. Uğraşımız tüm amatör balıkçı dostlarımız için 😇 bu özelliği geliştiren sevgili @Ugur abimizdir. Bunun gibi forumumuzda kullandığımız bir kaç modülün yapımcısıda odur.
 

Kaje

Sarıkanat
Balık Hobim Üyesi
Katılım
23 Ocak 2021
Konular
8
Mesajlar
106
Yanıtlar
1
Tepki puanı
120
Üyelik Yaşı
1 Ay 14 Gün
Puanları
43
Yaş
30
TRY
8.60₺
Adı
Erkan
Değerlendirme - 0%
0   0   0
Eyw sağolasın kardeşim. Uğraşımız tüm amatör balıkçı dostlarımız için 😇 bu özelliği geliştiren sevgili @Ugur abimizdir. Bunun gibi forumumuzda kullandığımız bir kaç modülün yapımcısıda odur.
@Ugur abiye de çok teşekkürler o zaman ellerine sağlık 👏
 

Tevfik

Defne Yaprağı
Balık Hobim Üyesi
Katılım
7 Şub 2021
Konular
0
Mesajlar
11
Tepki puanı
18
Üyelik Yaşı
29 Gün
Puanları
3
TRY
0.00₺
Değerlendirme - 0%
0   0   0
Güle güle kullanın. :)

Tabii ki içindekiler güncellendi ve toc'a gerek kalmadı, H etiketlerinin sayısına göre otomatik yerleştirme yapıyor :) emeğine sağlık abi oldukça başarılı bir eklenti.
 

hasaN

Balık Hobim Ekibi
Admin
Balık Hobim Mod
Balık Hobim Üyesi
Katılım
19 Ocak 2021
Konular
46
Mesajlar
168
Yanıtlar
3
Tepki puanı
192
Üyelik Yaşı
1 Ay 18 Gün
Puanları
33
Yaş
33
TRY
105.00₺
Adı
Hasan Akyüz
Değerlendirme - 0%
0   0   0
Tabii ki içindekiler güncellendi ve toc'a gerek kalmadı, H etiketlerinin sayısına göre otomatik yerleştirme yapıyor :) emeğine sağlık abi oldukça başarılı bir eklenti.
Evet yeni güncelleme ile
Kod:
[toc][/toc]
kodunu kullanmanıza gerek kalmadı arkadaşlar. Tevfik kardeşiminde dediği gibi başlık sayısına göre kendi ekliyor. Yani en az az 3 adet h2 başlığı bulunan konulara otomatik olarak içindekiler seçeneği eklenmektedir.
 
Yanıtlandı

Kaje

Sarıkanat
Balık Hobim Üyesi
Katılım
23 Ocak 2021
Konular
8
Mesajlar
106
Yanıtlar
1
Tepki puanı
120
Üyelik Yaşı
1 Ay 14 Gün
Puanları
43
Yaş
30
TRY
8.60₺
Adı
Erkan
Değerlendirme - 0%
0   0   0
Böyle olması daha iyi oldu. Çoğu kişinin aklında bu kod bence kalmazdı, nasıl yapıyorduk diye bir konu yazarken gelip bu konuda ki koda bakma gereği duyardı. 👏👏
 

Tevfik

Defne Yaprağı
Balık Hobim Üyesi
Katılım
7 Şub 2021
Konular
0
Mesajlar
11
Tepki puanı
18
Üyelik Yaşı
29 Gün
Puanları
3
TRY
0.00₺
Değerlendirme - 0%
0   0   0
Böyle olması daha iyi oldu. Çoğu kişinin aklında bu kod bence kalmazdı, nasıl yapıyorduk diye bir konu yazarken gelip bu konuda ki koda bakma gereği duyardı. 👏👏

Kesinlikle. Uğur abi ve Hasan kolaylık sağlamak için çok güzel emek veriyorlar siteye, gerçekten Balık Hobim'e hayranım. Tek kelime ile muhteşem bir proje ve site.